Intra in contact cu serviciul de suport si asistenta clienti de la Electrica Furnizare. Analizam modul de contact Electrica Furnizare serviciul de relatii cu clientii.
Electrica Furnizare contact relatii cu clientii
Atunci cand ai nevoie de suport sau asistenta din partea celor de la relatii cu clientii iti exemplificam mai jos datele de contact Electrica Furnizare:
- Telefon call center Electrica Furnizare relatii cu clienti – 0244 406 006
- Contact pe email: clienti@electricafurnizare.ro
- Poti trimite si un fax la numarul – 0371 608 070.
- Contact prin sistemul de chat Live regasit in rubrica contact Electrica Furnizare.
Contact Electrica Furnizare pentru deranjamente servicii
Pentru informatii comerciale sau reclamatii servicii Electrica Furnizare regasim numarul de telefon 0244.406006 (serviciul de call center).
Sediul social Electrica Furnizare SA: București, Șos. Ștefan cel Mare nr. 1A, sector 1, cod poștal 011736.
Electrica Furnizare contact pe adresa de email
Pentru cei ce doresc sa trimita un email la Electrica Furnizare avem la dispozitie urmatoarele date de contact Electrica Furnizare pe email:
- Poti trimite solicitarea pe adresa de contact Electrica Furnizare pe email: clienti@electricafurnizare.ro
- Alege sa completezi corect informatiile ce ar trebui sa contina: locul de consum, adresa de email, date de contact si binenteles problema ridicata catre departamentul de relatii cu clientii.
Deranjamente Electrica Furnizare – energie electrica
In cazul in care sunt probleme cu furnizarea energiei electrice regasim o serie de numere de telefon la care poti suna atunci cand ai de anuntat deranjamente la reteaua electrica Furnizare.
- TRANSILVANIA NORD 0800.400.929
- TRANSILVANIA SUD 0800.500.929
- MUNTENIA NORD 0800.500.205
Deficientele in alimentarea cu energie electrica ce afecteaza retelele electrice din judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman si Valcea pot fi semnalate direct operatorului de distributie la unul dintre numerele de telefon:
- 0800 500 000 – numar de telefon gratuit in orice retea;
- 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – numere de telefon cu tarif normal in reteaua nationala.
e-Distributie – Call Center Tehnic 24h/7 – 0800.070.444 (TelVerde, număr apelabil gratuit de pe teritoriul național).
Transmitere index autocitit la Electrica Furnizare
Daca alegi sa transmiti indexul autocitit in fiecare luna, te asiguri ca vei plati un consum real si eviti sa ai o factura bazata pe un consum estimat.
Separat de rubrica contact relatii cu clientii, Electrica Furnizare iti pune la dispozitie mai multe optiuni de transmitere index autocitit.
Indexul autocitit poate fi transmis prin:
- Secţiunea Trimite index din contul MyElectrica aplicatie sau portalul clientilor;
- Apel telefonic la numărul 0800.800048 (linie disponibilă nonstop, apel gratuit);
- Prin E-mail la adresa afişată pe factură, însoţit de datele de identificare din factură – cod client/număr loc consum (NLC);
- Formularul de contact Electrica Furnizare poate fi accesat la www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/ .
Contacteaza Electrica Furnizare pentru facturi
De regula clientii electrica Furnizare aleg sa intre in contact cu cei de la relatii clienti pentru diverse probleme legate de factura Electrica Furnizare.
Apeleaza serviciul de suport clienti Electrica Furnizare pentru situatii precum:
- identificare plati facturi Electrica Furnizare;
- Factura ce nu reflecta consumul real;
- consum estimat mult mai mare fata de consumul cititi;
- Plati si modalitati de plata pentru factura Electrica Furnizare.
Serviciul de relatii clienti Electrica Furnizare poate fi apelat de Luni până Vineri, între orele 8:00-20:00. Orice informatie sau solicitare poate fi adresata atat telefonic sau online pe adresa de email sau prin formularul de contact Electrica Furnizare.
Modalitate de contact Electrica Furnizare pe chat
În secțiunea de contact, ar trebui să găsești diferite metode de comunicare, inclusiv numere de telefon, adrese de email sau opțiunea de chat live. Dacă există un buton de chat live, dă click pe acesta pentru a iniția o conversație.
De regula, înainte de a începe o sesiune de chat, va trebui să completezi câteva informații de bază, cum ar fi numele, adresa de email, numărul de client (dacă este cazul), și subiectul întrebării tale.
După ce ai completat informațiile și ai inițiat chatul, vei fi conectat cu un reprezentant al serviciului de relații clienți care te va putea ajuta cu întrebările sau problemele tale.
Contacteaza serviciul Deranjamente Electrica Furnizare
Pentru a raporta deranjamente la Electrica Furnizare, urmează pașii de mai jos:
Contactează Call Center-ul Electrica Furnizare:
Apelând numerele de telefon pentru Deranjamente Electrica Furnizare in functie de operatorul de dsitributie. Numerele de telefon sunt afisate ceva mai sus.
Accesează aplicația sau platforma online MyElectrica – Dacă ești înregistrat în platforma MyElectrica, poți raporta deranjamentele direct din contul tău. Accesează MyElectrica și urmează instrucțiunile pentru a raporta o problemă.
Utilizează formularul de contact de pe site-ul oficial – Accesează site-ul electrica.ro și mergi la secțiunea „Contact” sau „Raportare deranjamente Electrica Furnizare”. Aici vei găsi un formular de contact unde poți detalia problema ta. Completează toate câmpurile necesare și trimite formularul de contact deranjamente Electrica Furnizare.
Trimite un e-mail – Poți trimite un e-mail cu detaliile deranjamentului la adresa de e-mail specificată pe site-ul Electrica Furnizare în secțiunea „Contact”.
Vizitează un punct de lucru – Dacă preferi să discuți personal cu un reprezentant, poți vizita unul dintre punctele de lucru Electrica Furnizare. Pe site-ul oficial, în secțiunea „Contact Electrica Furnizare”, vei găsi adresele și programul de funcționare pentru punctele de lucru din zona ta.
Te poate interesa si modul prin care poti transmite indexul autocitit la Hidroelectrica.