UtileContact Sodexo Pluxee - Asistenta clienti

Contact Sodexo Pluxee – Asistenta clienti

Modalitati de contact si Asistenta clienti  Sodexo Pluxee. Va propunem o analiza asupra modului prin care se poate intra in contact cu serviciul de relatii clienti de la Sodexo Romania atunci cand avem o probleme si dorim sa o rezolvam rapid.

Conform cu datele oficiale analizate de echipa noastra pe site-ul oficial Sodexo Romania sintetizam in cele ce urmeaza modul de contact Sodexo Pluxee Romania.

 

Sodexo contact si asistenta clienti

  • Intra in Contact cu Sodexo Romania daca ești un client/comerciant: 021.204.46.46
  • Dacă ești beneficiar card de masă: 021.207.27.27 (între orele 7:00 și 22:00)
  • Pentru un potențial client/prospect avem numarul de contact: 021.204.46.46
  • Fax: 021 208 91 00 – 0372 151616.

Poti comunica cu cei de la Sodexo prin e-mail, astfel poti trimite mesajul la următoarea adresă de email: info.​ro@​sodexo.​com

Serviciile de baza Sodexo Romania

Intrucat grupul Sodexo se adreseaza companiilor si firmelor ce doresc sa ofere angajatilor sai o serie de beneficii iata care sunt aceste beneficii oferite in parteneriat cu Sodexo Romania:

  • Card de masă (Gusto Pass) – destinate alimentelor sau consumației la restaurant;
  • Card cadou (Cadou Pass) – permit achiziționarea unei game largi de produse și servicii, în general de natură non-alimentară;
  • Card de vacanță (Turist Pass) – oferite angajaților pentru petrecerea vacanței în România;
  • Card cultural (Cultura Pass)
  • Tichete de creșă (Primul Pass) – pentru angajații părinți care au copii cu vârsta până în 3 ani, ce asigură plata (integrală sau parțială) creșei copiilor
  • Tichete sociale (Viva Pass) – rezervate categoriilor sociale defavorizat.

Modalitate de Contact Sodexo prin formularul online

Pentru a accesa formularul online disponibil pe site, urmează acești pași:

  1. Acceseaza pagina de contact Sodexo la adresa urmatoare: vezi website
  2. Dă click pe butonul “Spune-ne mai multe despre tine”.
  3. Completează datele tale personale: nume, prenume, e-mail, telefon și companie (dacă este cazul).
  4. Alege motivul pentru care intri in contact cu Sodexo
  5. Scrie mesajul tău în câmpul corespunzător.
  6. Bifează dacă ești de acord căsuța “Sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal in conformitate cu Politica de Confidentialitate Sodexo.” și apasă pe butonul “Trimite”.

Nu uita Programul serviciului de call center este de Luni pana Vineri de la 7:00 – 22:00.

Iti mai recomandam o serie de intrebari la care avem raspunusl oficial de la Sodexo in cazul in care te gandesti la urmatoarele aspecte:

Cum activez cardul Sodexo?

  1. Accesează aplicația Pluxee, meniul Portofel, selectează cardul pe care dorești să-l activezi, apasă pe iconiță din colțul stânga sus , și alege opțiunea „Activează acest card”;
  2. Poți să-l activezi direct într-unul dintre magazinele partenere, prin introducerea cardului în POS și tastarea codului PIN. Ulterior, poți utiliza cardul folosind plata contactless.

Cum aflu soldul de pe cardul Sodexo?

De fiecare dată când dorești să verifici soldul cardului tău sau istoricul tranzacțiilor, accesează contul tău Pluxee din aplicatie, unde poți urmări soldul și ultimele tranzacții în timp real.

La fiecare încărcare, vei primi SMS pe numărul de telefon mobil comunicat de angajator sau ales la crearea contului tău Pluxee.

Daca nu ai aplicatia Pluxee sau nu vrei sa o utilizezi atunci poti afla soldul Sodexo, printr-un apel la numărul de pe spatele cardului tău și să afli soldul acestuia.

Speram ca articolul nostru despre modalitatea de contact Sodexo Pluxee Romania va fost util iar daca sunt informatii pe care nu le-am publicat va rugam sa ne trimiteti un comentariu prin formularul regasit pe site-ul nostru.

Iti recomandam sa urmaresti si articolul despre modul de activare sau dezactivare eMag Genius.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.